Close

VENUS KUNTOON -verkkovalmennus

synnyttäneille äideille

LUKIJAETU

Valmennus perustuu fysioterapeuttien kehittämään viisi osaiseen menetelmään, jolla vahvistat ja kiinteytät lantionpohjan - ja keskivartalon lihaksia turvallisesti, tehokkaasti sekä saavutat parempia tuloksia. Kurssilla huomioidaan erityisesti vatsalihasten palautuminen. 


Valmennukseen kuuluu myös kurssin valmentajien kirjoittama Venus kuntoon -kirja, josta saat tukea harjoitteluusi. 


Lisäksi saat Squeeze 2Baby -treeniohjelman vuoden ajaksi, jossa on yhteisiä jumppia sinulle ja vauvallesi. 


Viikottaiset ammattilaisten antamat ohjeet ja tehokkaat harjoitteet lantionpohjalihasten ja keskivartalonlihasten kuntouttamiseen synnytyksen jälkeen!

Mitä hyödyt Venus kuntoon -verkkovalmennuksesta

Saat 6viikon verkkovalmennuksen aiheeseen erikoistuneiden fysioterapeuttien ja ravintovalmentajan ohjaamana. Voit kysyä kysymyksiä synnytyksestä palautumiseen, ravitsemukseen ja harjoitteluun liittyen Facebook ryhmässä. 


Etenet järjestelmällisesti 6 tiivistä viikkoa kohti vahvan lantionpohjan tuottamia iloja -sinun tarvitsee vain seurata suunnitelmaa


Saat tehokkaita, testattuja ja turvallisia harjoitteita synnytyksestä palautumiseen lantionpohjalihaksille ja koko keholle. 
Myös vatsalihasten erkaantuma on huomioitu harjoitteissa.


Et ole sidottu aikatauluihin, vaan voit harjoitella silloin kuin sinulle sopii


Opit syömään terveellisesti  ja oikein kiireisessä vauva-arjessa.  Saat ohjeita terveelliseen ruokavalioon, joka tukee jaksamista ja raskaudesta palautumista. Ihania reseptejä, jolla loihdit koko perheelle maittavia ja terveellisiä aterioita. Se mitä syöt vaikuttaa niin jaksamiseesi kuin koko kehon hyvinvointiin. Terveellisellä ruokavaliolla kiinteytymistäkin tapahtuu ihan huomaamatta  - ilman stressiä! Ruokavaliossa on myös imettäjien erityistarpeet huomioitu.



Saat Squeeze 2Baby -treeniohjelma, joka sisältää yhteistreenejä sinulle ja vauvallesi. Jumpat ovat jaettu vauvan ikätason mukaan 1-12kk (voimassa 1 vuoden). 


Venus kuntoon -kirjan harjoitteluvideoiden tueksi



Lisäksi saat....

6 VIIKON KURSSIN AIHEET

Ravitsemus:

Ravitsemus:

Ravitsemus:

Hengityksestä ja ryhdistä
tehoa harjoitteluun

Ravitsemus:

Ravitsemus:

  • Miksi treenaaminen aloitetaan lantionpohjalihaksista synnytyksen jälkeen
  • Videoidut tunnistamisharjoitukset
  • Ohjeet lantionpohjalihasten löytämiseen
  • Tuoteselosteiden tuntemisesta apua järkevämpiin ruokavalintoihin
  • Monipuolinen lantionpohjalihasten treenivideo
  • Ohjeet  ja video synnytyksen jälkeiseen harjoitteluun
  • Ohjeet tehokkaaseen lantionpohjalihasten harjoitteluun

Eroon lantionpohjan ongelmista

  • Ohjeet ja video vatsalihasten harjoittamiseen synnytyksen jälkeen
  • Ohjeet miten pömpöstä pääsee eroon
  • Video vatsalihasten erkaantumasta, tutkimisesta ja harjoituksista

Treenaa arjessa

  • Video lantionpohjaa rentouttavasta harjoitteesta
  • Naistentautien erikoislääkärin ohjeet kireyteen
  • Päivittäin tehtävä lantionpohjaa huoltava ja rentouttava liikesarja 
  • Pohja kuntoon - Löydä ravitsemuksesi ongelmakohdat
  • Lantionpohjalihastreeni ja seksi
  • Lisää seksuaalista nautintoa treenillä
  • Jännitys-rentoutus harjoitus
  • Syö monipuolisesti ateriamalliesimerkkien avulla
  • Keskivartaloharjoittelun tehostaminen hengitystä apuna käyttäen
  • Ryhdin vaikutus harjoittelemiseen
  • Heat 4Venus -treeni
  • Dynaaminen liikkuvuussarja
  • Kohti litteää vatsaa herkullisilla ja  terveellisillä resepteillä

Pohja kuntoon
- Löydä lantionpohjalihakset

Ravitsemus:

Harjoittele monipuolisesti

  • Eroon ravitsemuksen haasteista ja sudenkuopista

Kohti litteää vatsaa

  • Tee pysyvästi terveellisimpiä valintoja

TREENIVIDEO on kokonaisvaltainen lihaskuntojumppa, joka suunniteltu Bailamama musiikkiin motivoimaan harjoittelua. Suuri osa liikkeistä tehdään lattialla joten halutessasi voit käyttää jumppamattoa. Ohjelmassa on kolme erilaista treenivideota.


VENUSTREENI on lantionpohjalihasten täsmäharjoitus. Ne suoritetaan erilaisissa asennoissa, jotta lantionpohjalihakset saavat monipuolista treeniä ja opit käyttämään niitä tilanteessa kuin tilanteessa. Jokaisessa asennossa tehdään lantionpohjalihasten kesto- nopeus- ja maksimivoimaharjoitus. 


BONUSTREENI on suunniteltu aina tietylle kolmannekselle sopivaksi lisäharjoitukseksi joko vauvalle tai äidille. 


BABYTREENI on aina äidin ja vauvan yhteinen leikkihetki. Leikit ovat suunniteltu niin, että ne tukevat vauvan sen hetkistä kehitystä. Babytreeni pitää sisällään myös kätilön opastaman vauvahieronnan, jonka voit tehdä samanaikaisesti pienokaisellesi. 


Kosketus ja kumppanin läheisyys on myös tässä elämän vaiheessa tärkeää, siksi haastamme sinut myös leikkisästi ottamaan kumppanisi mukaan lantionpohjalihasharjoituksiin PARITREENIEN avulla.


  • Treenivideot (kesto noin 20min)
  • Venustreenit (kesto noin 2-5min)
  • Bonustreenit (kesto noin 5min) 
  • Babytreenit: vireystilan mukaan
  • Paritreenit: halujen mukaan
  • Kätilöiden opastusvideot


Lisäksi verkkovalmennukseen kuuluu Squeeze2Baby -treeniohjelma

Katso tästä 2Baby -treeniohjelman esittelyvideo:

Voit maksaa valmennuksen myös liikuntaedullasi! Hyväksymme seuraavat liikuntaedut maksutavaksi: Smartum (setelit, saldo) ja ePassi (SporttiPassi).

VENUS KUNTOON VERKKOVALMENNUS 129€

sis. Venus kuntoon -kirjan 

MAIJA on fysioterapeutti ja Bailamama terveysliikuntakonseptin kehittäjä, joka on erikoistunut naisten naisten lantionpohjan fysioterapiaan. Maijan missio on motivoida kaikki naiset treenaamaan lantionpohjalihaksia ja ymmärtämään niiden tärkeys naisen elämässä.

Venus kuntoon -kurssin valmentajat

Venus kuntoon - kurssin valmentajina ja asiantuntijoina toimivat fysioterapeutti Maija Kiljunen ja Sofia Vesa

sekä ravintovalmentaja Janica Alasimonen.

SOFIA on fysioterapeutti ja naisten valmennukseen erikoistunut personal trainer ja toimii Trainer4You:lla personal trainereiden kouluttajana. Sofian valmennuksissa erityisryhmänä ovat raskaana olevat ja synnyttäneet naiset ja valmennuksissa keskitytäänkin lantionpohjan ja vatsalihasten erkauman kuntouttamiseen muiden elämäntapamuutosten ohessa. Sofia ottaa valmennuksissaan lempeästi, mutta tosissaan, raskauden ja synnytyksen mukanaan tuomat muutokset ja haasteet huomioon, jotta äidit voisivat paremmin.


JANICA on Hyvän olon kellarin ravintovalmentaja ja Trainer4You Ravintovalmentaja -kouluttaja. Janica on erikoistunut sekä painonhallitsijan että raskaana olevien/synnyttäneiden äitien ravitsemukseen. Ravitsemuksen oma personal trainer takaa helpot ja järkevät ruokavaliovinkit, joiden avulla sinä pääset syömällä kuntoon.

Turvallinen, tehokas ja kehittävä Venus kuntoon -verkkovalmennus perustuu palkittuun ja jo tuhansien äitien käyttämään Bailamama® -menetelmään. Bailamama valittiin vuoden liikuntatuotteeksi 2014.

Älä usko pelkästään meitä

- mitä sanovat kurssin sinua ennen käyneet?


Kolmannen synnytyksen jälkeen lantionpohjalihas- treeni tuli todella tarpeeseen. En ole koskaan tehnyt näin säännöllisesti, mutta huomaa kuinka alakerta vahvistui ja myös tunto palasi (myös petipuuhiin ;)
-Riikka ja pojat 8v, 6v ja 1,5v

Kivaa että tämän treenin voi tehdä kotona, koska en ole vielä uskaltanut lähteä vauvan kanssa liikkeelle.
-Linnea ja Miro 2kk


Vauva on valvottanut, päätin silti aloittaa ja onneksi aloitin, koska olen saanut uutta intoa muuhunkin liikuntaan. Kiitos erityisesti vauvahieronta osiosta, siitä on ollut meille paljon apua iltaitkuihin.
-Katja ja Aava 3kk


Haastavaa treeniä tämän 10kg jössikän kanssa.

-Veera ja Justus 7kk

Venus kuntoon -verkkovalmennuksesta saat:

Huippuasiantuntijoiden ohjeita synnytyksestä palautumiseen

Viikottain vaihtuvia harjoituksia ja jumppavideoita

Squeeze 2Baby -treeniohjelma koko vauva-ajalle

Ohjeita terveelliseen ruokavalioon ja maukkaita reseptejä

Venus kuntoon -kirjan

VENUS KUNTOON -VERKKOVALMENNUS 129€
sis. Venus kuntoon -kirjan ja treeniohjelman.

INFO@BAILAMAMA.FI

Ohjelman voit maksaa myös Smartumilla tai Sporttipassilla!


Maksaessasi Smartumilla


1. Avaa osoite https://www.smartum.fi/fi/tyosuhde-edut/toimipiste/182454/bailamama-finland-oy

2. Kirjaudu sisään Smartum-tunnuksillasi

3. Maksa ostos saldolla. Kirjoita palvelunkuvaukseen haluamasi ohjelman nimi, oma nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi.


Jos sinulla on Smartum -setelit käytössä, lähetä ne yhteystietojen kera osoitteeseen: 

Bailamama Finland Oy, Linnanniituntie 26, 03100 Nummela.

Kun olet laittanut setelit postiin, niin laita meille sähköposti info@bailamama.fi, jotta osaamme odottaa seteleitä.


Maksaessasi Sporttipassilla


Kun käytössäsi on SporttiPassi voit maksaa henkilökohtaisen harjoitusmaksusi SporttiPassin verkkomaksulla.

*Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi www.epassi.fi -sivulla

*Valitse SporttiPassin verkkomaksut

*Aloita kirjoittamalla valikkoon Bailamama Finland Oy, kun järjestelmä löytää sen valitse toimipiste ja paina "seuraava"

*Kirjoita summa euroissa

*Kirjoita palvelunkuvaukseen haluamasi ohjelman nimi, oma nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. 

*Paina maksa


Kun meille tulee tieto Sporttipassi maksusta (1-3pv), niin lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistuksessa on salasanasi ja linkki, jonka kautta pääset kirjautumaan sivuillemme. Ostamasi ohjelma näkyy, kohdassa ostamani tuotteet. Nämä ohjeet vain siis Sporttipassilaisille. Ostaessasi ohjelman verkkokaupastamme, saat sen heti näkyviin.